آموزشی

شارژ کیف پول

  • توجه! ممکن است که شما طرف قرار داد موسساتی باشید که شیتان پیتان با آن شرکت ها کار میکند. شارژ کیف پول شما، همانند یک خرید از وبسایت محسوب میشود، پس نگران این موضوع نیز نباشید

    کیف پول دیجیتال

    امروزه شاهد پیشرفت روزانه تکنولوژی در دنیا هستیم. همه روزه برنامه های جدید، راهکار های جدید در حال رشد است تا زندگی برای ما راحت تر شود.

    با تلاش همکاران ما در بخش فناوری اطلاعات، قسمت کیف پول، به وبسایت شیتان پیتان اضافه شد.

    مزیت کیف پول

    از این پس شما میتوانید، مبلغی را در کیف پول خود شارژ نمایید، تا هر زمانی که لباس مورد نظر شما شارژ شد، بدون دغدغه و در کمترین زمان، از طریق کیف پول خود آن را خریداری نمایید.

    بعضی مواقع ممکن است که شما مبلغی را برای خرید لباس و یا پوشاک، کنار گذاشته اید و دوست ندارید که آن هزینه خرج شود، از طرفی هم لباس های حال حاضر فروشگاه محبوبتان را یا خریده اید و یا به هر دلیلی مایل به خریدشان نیستید. کیف پول در این زمان میتواند به کمک شما بیاید و شما مبلغی که برای خریدتان کنار گذاشته اید را داخل کیف پولتان شارژ نمایید و در هر زمانی که محصول مورد نظرتان داخل فروشگاه شارژ شد، از طریق کیف پولتان آن را بپردازید.

    فروشگاه شیتان پیتان، برای رفاه شما عزیزان، برای خرید های بالای 500000 تومان، درصدی از مبلغ خرید را ، در کیف پول شما شارژ میکند.

    فقط کافیست وارد حساب کاربریتان شوید و از طریف گزینه “کیف پول” و یا “شارژ کیف پول” اقدام به شارژ آن نمایید.

    در ادامه آموزش شارژ و استفاده از کیف پول را برای شما عزیزان درج میکنیم تا به راحتی بتوانید کیف پول خود را شارژ نمایید.

    1- در مرحله اول باید عضو وبسایت شوید. از گزینه ورود/عضویت (همانند عکس زیر)

     

    2- برای ورود یا ثبت نام در وبسایت فقط کافیست شماره همراه خود را وارد نمایید و بر روی گزینه ادامه دهید کلیک کنید،

    در مرحله بعد، کدی که به شماره موبایل شما ارسال شده است را وارد نمایید و روی گزینه ثبت کد تایید کلیک کنید.

    3- بعد از ورود، گزینه ورود/ثبت نام به نام شما تغییر پیدا میکند. با رفتن روی این گزینه(در حال حاضر در عکس گزینه سلام بهنام آمده است) گزینه کیف پول من را انتخاب نمایید.

    4- در سمت چپ، تراکنش های کیف پول خود را مشاهده میکنید، در سمن راست گزینه ای تعبیه شده به نام افزایش مبلغ کیف پول. لطفا روی این گزینه کلیک کنید.

    5- در کادر ظاهر شده لطفا مبلغی را که میخواهید کیف پولتان را شارژ نمایید وارد کنید.

    6- بعد از وارد کردن مبلغ و زدن گزینه افزودن شما وارد قسمت انتخاب درگاه جهت پرداخت میشوید. اگر طرف قرارداد با موسساتی که شیتان پیتان با آنها قرارداد فروش دارد هستید، باید گزینه درگاه بانکی را انتخاب کنید تا شارژ کیف پول شما جزو قراردادتان محسوب شود(دقت کنید طرف های قرار داد نمیتوانند خرید شما را از طریق کارت به کارت پیگیری نمایند و تمامی خرید های شما از درگاه پرداخت را میتوانند پیگیری کنند. چه خرید محصول و چه شارژ کیف پول، هر دو خرید محسوب میشود.

    7- بعد از زدن روی ثبت سفارش، شما وارد درگاه پرداخت بانک میشوید. بعد از زدن اطلاعات خود (وارد کردن شماره کارت و سایر موارد) روی گزینه پرداخت کلیک کنید تا شارژ شما تکمیل شود و شما به وبسایت شیتان پیتان برگردید.

    8- در این مرحله کیف پول شما شارژ شده و از این به بعد میتوانید به راحتی از کیف پولتون خریداتون رو با سرعت و دقت بیشتری ثبت نمایید.

    با رفتن به قسمت “کیف پول من” میتوانید اعتبار خود را ببینید و گزارش کوچکی از تراکنش های خود را ببینید. و همچنین موجودی کیف پول خود را رویت کنید.

    بعد از شارژ کیف پول، از این به بعد، زمان خرید، علاوه بر گزینه های کارت بانکی و یا کارت به کارت، گزینه کیف پول نیز اضافه میگردد. تاکید میکنم خرید شما از طریق کیف پول تحت پوشش قرار داد شما میباشد(البته پولی که خودتان، از طریق درگاه بانکی، کیف پولتان را شارژ کردید، نه اعتباری که به واسطه خرید و یا جایزه در کیف پول شما شارژ شده باشد.

    میزان علاقه کاربران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید